Ja hoor, mijn site is nog actief! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Manon Nelis - WaarBenJij.nu Ja hoor, mijn site is nog actief! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Manon Nelis - WaarBenJij.nu

Ja hoor, mijn site is nog actief!

Blijf op de hoogte en volg Manon

13 Augustus 2012 | Griekenland, Kérkyra

Zo! Ik ben er nog!
Het is maar goed dat ik de vorige keer niet beloofd heb om dit verslag eerder te plaatsen!!
Maar nu wordt het toch echt tijd.

Het hoogseizoen is begonnen, maar dat hebben jullie vast en zeker gemerkt als je gewacht hebt om mijn nieuwe belevenissen.

Waar zal ik eens beginnen...
Allereerst bedankt voor alle felicitaties voor mijn verjaardag. Ik heb een fijne dag gehad.
Ik ben erg verwend hier op Corfu. Niet alleen door mijn collega's, maar ook door de buschaufferurs, accommodatie-eigenaren en bareigenaren.
Maandagavond stond ik met Stefanie op de luchthaven voor onze late vlucht. Hier zijn we begonnen met het vieren van mijn verjaardag. Jeanette is met gebakjes en drinken naar de luchthaven gekomen om zo een klein feestje met de buschaufeurs te houden.
Dinsdag kwamen natuurlijk alle smsjes binnen, zelfs van gasten die iets meegekregen hadden op de luchthaven! 's Avonds hadden we een feestje georganiseerd in de Monte Carlo in Ipsos... terwijl ik mijn nieuwe outfit, met bijpassende oorbellen en bijpassende tas, stond (die ik allemaal van Felicia gekregen had!!) werd ik met nog meer cadeautjes verwend door degene die gekomen zijn. Ketting, armband, douchegel, parfum, portemonnee, geld en nu vergeet ik vast nog iets ;)
Tijdens deze avond hadden we 2 Nederlandse dj's (Islands finest!), 2 vrienden van Felicia die bereid waren om te draaien tijdens mijn feestje!
Nogmaals bedankt, Mike en Steve!
Nadat we vertrokken zijn uit Ipsos zijn we nog even naar de Whispers geweest in Gouvia. In deze bar zijn we bijna iedere avond ''even'' te vinden.
Toen ik binnen kwam werd er ''Happy Birthday'' gedraaid en een taart met mijn naam op de bar gezet!! Zo lief!
Al met al dus een hele leuke verjaardag gehad op Corfu!

Naast het harde werken en het vele stappen dachten we klaar te zijn met de ongelukken..maar natuurlijk gebeurde er weer iets.
Tijdens het begeleiden van de Romantic Corfu-boottocht wees ik mijn gasten erop dat ze voorzichtig moesten zijn op de trap van de boot omdat deze glad was. En natuurlijk....ik loop als eerste de trap af...zet 2 stappen en glij de rest zo naar beneden. Ik heb nog nooit zo'n blauwe plekken gehad. Mijn rechterkuit leek net een tekening van een 2-jarige en op mijn bil was de blue lagoon terug te vinden...nou ja, blauw... bijna zwart!
Het deed behoorlijk pijn, maar ja. Hebben we dit ook weer meegemaakt ;)
Nu gaat het weer allemaal goed, haha.

Erica en Suzan zijn ook nog langs geweest...net als bij mijn ouders, had ik voor hen ook minder tijd dan ik zou willen.
Ons ritme hier is gewoon heel anders tegenwoordig dan dat anderen gewend zijn.
Op donderdag zijn we wel de hele dag (vanaf 8.30 uur 's ochtend!) samen op pad geweest en heb ik ze de mooie plekjes van het eiland laten zien. Zo zijn we ook bij Cape Drastis geweest, waar ik nog niet eerder geweest was. Dit was echt prachtig! Voor mij is dit wel de mooiste plek van het eiland.
Mam, tante Til en tante Gertie...jullie komen 17 september. Hier gaan we zeker naar toe!
En Jenny en Sjef...als jullie nog komen...dan ga ik gewoon nog een keer!
Verder zijn ze woensdag ook mee geweest met de boot-bbq excursie...dus hebben we ook een gezellig dagje gehad samen. Ookal moest er tussendoor natuurlijk wel gewerkt worden door mij.

Vorige week ben ik naar Kavos en Lefkimmi gereden, om hier eens een kijkje te gaan nemen, aangezien ik hier nog niet geweest was.
Kavos is inderdaad net Benidorm!
Als je ervan houdt om de Engelsen dronken de kroeg uit te zien rollen, op ieder tijdstip van de dag..dan is Kavos ''the place to be''. Mocht je hier niet van houden, zou ik aanraden om Kavos gewoon over te slaan, haha!

Ik ben even aan het denken of ik jullie nog meer moet vertellen...het meerdendeel van de tijd hier zijn we natuurlijk gewoon aan het werk...dus hierover valt niet zoveel te vertellen.

Op dit moment zit ik op kantoor en heb ik niet de gelegenheid om foto's te uploaden, maar zodra ik thuis kom zal ik dit meteen doen.
Zowel op facebook als op deze site.

Verder bedank ik weer iedereen voor het lezen van mijn verhalen en wil ik jullie nog even laten weten hoe leuk ik het vind om jullie reacties te lezen!

Geniet nog van het beetje zon dat jullie in Nederland hebben :P dan geniet van de rest van de zon die hier schijnt ;)

Voor Roxan nog even een speciaal berichtje:
Nog 7 daagjes meid! Ik ben zo benieuwd. Ik heb al ruimte gemaakt voor het geboortekaartje! Nog even volhouden! :)

Dikke kus,
Manon

Ps. Voor degene die mijn adres gevraagd hadden. Wij hebben geen eigen adres. Onze straat heeft geen naam en onze appartementen geen nummer, haha. Maar post e.d. kan naar kantoor gestuurd worden.
Het blijkt wel een hele tijd te duren voordat iets aankomt ;)

Crystal Travel
Manon Nelis
3, parodos Georgaki str.
49100 Corfu-Greece

  • 13 Augustus 2012 - 12:07

    Niels:

    Zie nog maar levend terug te keren uit die veldslag daar!!

    Goed te lezen dat het voor de rest goed gaat...

    Groetjes Niels

  • 13 Augustus 2012 - 12:18

    Rox:

    Ha nonnieee, wat leuk weer een reisverslag, en zoals altijd heb je weer veel meegemaakt. Super leuk! Jammer dat wij niet kunnen komen, anders zouden wij ook graag gekomen zijn. Vooral na deze vehalen.
    En wat leuk dat je door al die mensen zo goed verwent bent geworden met je verjaardag. Heb je wel verdient. kei leuk!

    Hier is het verders erg rustig, wachten tot de kleine komt hihi.. Heb al 3 weken zwangerschapsverlof, dus ook wel alles zo'n beetje gedaan wat gedaan moest worden. Alles gewassen gestreken klaargemaakt. Vandaag maar weer eens statten uit verveling!
    Youpi is nu voor 3 daagjes op zijn werk. Voor introductie. En daarna nog 2 weekjes thuis. Ideaal dus!
    Wel heeft youp weer een hechting erbij die niet mooi geneest. Hij had een schroef uit zijn knie laten halen, want die was te lang en hij had er erge last van. Maar door een slechte dokter die zijn knie slecht en bijna zonder verdoving heeft gehecht heeft hij nu weer een gapend gat van 1 cm diep in zijn knie, waardoor buigen weer erg lastig is. En het ging zo goed.. Maar ja. Hopen dat het na deze geneessessie weer alles goed komt. Verder is het rustig hier haha en ben je weer een beetje op de hoogte..

    Bedankt nog voor je speciaal berichtje, jaa nog 7 daagjess.. Spannend.. Maar het kan ook nog 2 weekjes max duren he.i k zal alvast het geboorte kaartje opsturen haha aangezien het zo lang duurt! Ik laat je iig weten als het zover is.

    Ik wens je nog heeeeeel veel plezier @ corfu. Doe wel voorzichtig en geniet er nog maar lkker van. Ik mis je. Dikke knuffel Xxx

  • 13 Augustus 2012 - 15:56

    Marij:

    Hallo Mona

    Ben blij te lezen dat het zo goed gaat (op een buiteling na).
    Hier ook spannend 22 augustus is Janieke uitgeteld,leuk om te lezen
    dat Roxan zwanger is dit wist ik niet.
    Ik hoop dat je nog een fijne tijd hebt daar en ik wacht op je volgende verslag.

    Dikke kus

  • 13 Augustus 2012 - 17:35

    Anneemie:

    hoi manon

    leuk om weer wat te lezen over jou, hard aan het werk...heel goed

    Wij mogen ons morgen weer in het zweet werken...in de sporthal.

    Hoop voor je dat snel het naseizoen begint zodat je beetje kunt genieten.

    groetjes
    Annemie

  • 13 Augustus 2012 - 19:05

    Mam:

    Ha dohter,
    Leuk je reisverslag weer te lezen. Weet ik tenminste wat je allemaal meemaakt.
    Ik heb echt zin om in september te komen; hoop dat het weer dan ook nog lekker is.
    Ik wil zeker het mooiste deel van het eiland zien, jammer dat we dat stukje de vorige keer overgeslagen hebben. Zorg je wel even dat we aan de goede kant van het appartementencomplex komen te liggen (je weet wel waar het rustig is).

    Tot gauw,
    Als je eindelijk je verjaardagskaarten ontvangen hebt, laat dan even iets wweten.

    xxxxx
    mam

  • 13 Augustus 2012 - 20:14

    Ieneke:

    Ha Non,leuk om te lezen dat alles goed gaat daar in Corfu! Geniet er nog maar lekker van! Alleen moet je niet van de trap vallen terwijl je dat aan je gasten zo netjes uitlegt! Whahaha.. Blauwe plekken kunnen ook sexy zijn ;) En wat zitten we hier in spanning voor The Big Day van Rox en Youp! Kan egt niet meer wachten,ben zo benieuwd naar hun kleine mupke <3 Je zal wel een neger zijn geworden daar met al die zon!! Hier bij Wal en mij is de Turkse kleur zo ongeveer alweer verdwenen.. Nou,hou je goed daar en nogmaals geniet nog maar heeeeeeeeel veel van de tijd die je nog daar bent! Dit is een ervaring die je nooit meer zal vergeten!! Tot snellie!! Dikke X Ien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Werken in het buitenland !

Actief sinds 29 Maart 2012
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 18989

Voorgaande reizen:

19 April 2012 - 31 Oktober 2012

Voor Sudtours naar Corfu !

Landen bezocht: