Korte inleiding :) - Reisverslag uit Horn, Nederland van Manon Nelis - WaarBenJij.nu Korte inleiding :) - Reisverslag uit Horn, Nederland van Manon Nelis - WaarBenJij.nu

Korte inleiding :)

Door: manonnelis

Blijf op de hoogte en volg Manon

02 April 2012 | Nederland, Horn

Over 2,5 week is het zover.
Dan vertrek ik voor een half jaar naar Corfu, Griekenland.
Hier ga ik aan het werk voor Sudtours.
Mijn collegaatje van Sudtours is Annet en voor Sunweb zullen Felicia en Jeanette op Corfu zijn.
Ik heb er alle vertrouwen in dat we er een mooi en gezellig seizoen van gaan maken met z'n allen!

Via deze site zal ik jullie een beetje op de hoogte proberen te houden van de dingen die ik beleef tijdens mijn tijd op Corfu.

Leuk dat jullie me willen volgen en ik verheug me op de reacties ;)

Liefs,
Manon

  • 04 April 2012 - 20:09

    Angelique:

    Echt leuk Noh! Spannend ook :) Corfu is mooi, zou daar zo nog een keer naar toe gaan. Heel veel plezier en werkse alvast ;)

    X

  • 08 April 2012 - 12:10

    :

    Collega,

    Het gaat zeker een top seizoen worden!

    Maar eerst onze wereld reis overleven !

    haha!

    tot over 11 dagen!

    xxx

  • 09 April 2012 - 12:58

    Ha Manon,:

    Ik zal je reisverslag zeker volgen en ik verheug me nu al om je op te komen zoeken.
    Liefs mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Werken in het buitenland !

Actief sinds 29 Maart 2012
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 19051

Voorgaande reizen:

19 April 2012 - 31 Oktober 2012

Voor Sudtours naar Corfu !

Landen bezocht: