Klaar voor vertrek ! - Reisverslag uit Horn, Nederland van Manon Nelis - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek ! - Reisverslag uit Horn, Nederland van Manon Nelis - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek !

Door: manonnelis

Blijf op de hoogte en volg Manon

18 April 2012 | Nederland, Horn

Het laatste nachtje in mijn eigen bed... morgennacht vertrekken we !

De afgelopen week is ontzettend snel voorbij gegaan. Ik heb zoveel leuke dingen gedaan.

Ik heb de laatste werkdag gehad op Westhoven...hier ben ik verwend met vlaai, bloemen, bodylotion en een tegoedbon!
Met Erica en Suus heb ik lekker gegeten in Dordrecht en een super avond in Scheveningen gehad!!
Met Sandra gaan lunchen en shoppen in Breda :)
Met mam naar de workshop visagie!

Verder ben ik naar de laatste wedstrijd van ''mijn volleybalteam'' gaan kijken en hier ook een hele leuke kaart gekregen en een kussensloop waarop alle teamleden iets leuks geschreven hebben...deze zit ook in mijn koffer en gaat mee naar Corfu! Kan ik daar lekker dromen :)

Afgelopen zaterdag zijn de dames van Civitas kampioen geworden, dus was het ook reden voor een feestje... in Venlo de stad in!
Ook door dit team weer verwend met een cadeautje.

Gisteren even bij Dick en Ria langs geweest en vervolgens heel gezellig met Rox de stad in :)

Vandaag is Whitney de hele dag hier geweest en ook dat was een heerlijk dagje :)

En nu ben ik vast nog iets vergeten, maar ja ;)

Morgen: Mijn laatste dagje in het koude Nederland.

De ene koffer is al onderweg naar Griekenland en de andere staat hier klaar om te vertrekken.

Morgenavond breng ik de auto naar opa. Deze gaat hier de garage in, zodat ik hem kan schorsen.
Verder nog even de handbagage in orde maken, ticket uitprinten en wachten tot het 03.00 uur is.

Pap en mam brengen me naar Schiphol.
Rond 05.00 uur zullen Felicia en ik gaan inchecken zodat we echt aan ons avontuur kunnen gaan beginnen!!

Vandaag hoorde ik wel van collegaatje Annet dat we toch alledrie aparte woonruimte hebben. Dat is natuurlijk wel relax!
De foto's komen natuurlijk zodra ik er ben :)

Ik vind het trouwens heel erg leuk om jullie reacties al te lezen hier.

Het volgende verslag zal ik in Griekenland schrijven!


Liefs,
Manon






  • 18 April 2012 - 04:25

    Marij:

    Ik wens je een hele fijne lange reis want je maakt een tussen stop zag ik dus je doet er wat langer over als rechtstreeks.
    En heel zonnig verblijf maar dat is zeker in Hella zo noemen de Grieken griekenland.
    Doe je best zodat je straks een woordje Grieks kan babbelen.
    Nou zet hem op en Jasas.
    Veel leerplezier en ik volg je dikke kus van ons.

  • 18 April 2012 - 06:38

    Collegaaaatjeeeee:

    Kalimera!

    Tot vannacht op schiphol! Om aan onze 12 uur duurende reis te gaan beginnen.! Geniet van je laatste nacht en tot over een paar uur!

    Xxxx

    Felicia

  • 18 April 2012 - 07:11

    Niels:

    Manon, ik wens je veel succes en hoop dat je daar een hele mooie, leuke en leerzame tijd zult hebben.
    Natuurlijk wel goed oppassen daar ! :)

    Liefs , Niels

  • 18 April 2012 - 18:33

    Til En Marco:

    Hoi Manon,
    Je ziet, ik ben een snelle leerling, heb de site gevonden. Ga je zeker volgen.
    Hele goede reis en een te gekke tijd daar.
    Groetjes en dikke kus van ons.

  • 19 April 2012 - 10:34

    Remco:

    a iasas s a

    Ga daar maar eens op zitten broeden ;)

    Have fun!

  • 21 April 2012 - 23:33

    Ha Manon:

    Het is al laat in Venlo. Dames 1 is officieel kampioen. In de kantine was het super gezellig. Zeer goed Civitasbandje. Dien pap is nog in de kantine. Ik ben net thuis. Hopelijk al een beetje je draai gevonden? Geen leuke griek ontmoet? Dames 1 wel gaan grieken in Venlo. Dus zij zijn ook onder de Grieken geweest. Veel plezier. Je hoort nog van me. Groetjes, Brigitte

  • 23 April 2012 - 22:21

    Moeder V Felicia :

    Hallo meisie,ook jou wil ik veel plezier wensen op corfu.
    Maak veel lol zeker met mij lieve dochter, geniet er van en denk zo dit kan niemand meer van je af pakken.
    En er zijn heel wat mensen jaloers op hoor in dit koude kikkerland .
    Maare wil je wel even deze sit even op daten want ik mis je aankomst foto 's ect .

    Nou veel plezier
    Dikke knuff van wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Werken in het buitenland !

Actief sinds 29 Maart 2012
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 19050

Voorgaande reizen:

19 April 2012 - 31 Oktober 2012

Voor Sudtours naar Corfu !

Landen bezocht: