Onze wereldreis ! - Reisverslag uit Horn, Nederland van Manon Nelis - WaarBenJij.nu Onze wereldreis ! - Reisverslag uit Horn, Nederland van Manon Nelis - WaarBenJij.nu

Onze wereldreis !

Door: manonnelis

Blijf op de hoogte en volg Manon

04 April 2012 | Nederland, Horn

Vandaag kwam dan eindelijk de mail met meer informatie!
Felicia en ik zijn ingeboekt voor onze vlucht naar Corfu...op donderdag 19 april!
En niet zomaar een vlucht...het is bijna een wereldreis te noemen!!

07.10 uur vertrek Amsterdam
08.35 uur aankomst Munchen

11.15 uur vertrek Munchen
14.45 uur aankomst Athene

18.00 uur vertrek Athene
19.00 uur aankomst Corfu!


Waarom zou je ook binnen 2,5 uur in Griekenland willen zijn als je er 12 uur over kan doen.... ;)

Ik moet nog 2 dagen werken bij de zorggroep en dan zit het erop!
Dan heb ik nog lekker even 1,5 week vrij voordat ik vertrek...om alles klaar te maken.
Ik heb nog wel het een en ander te doen voor ik weg kan :)

Ik hou jullie op de hoogte!

xx








  • 04 April 2012 - 21:24

    Remco:

    Hi,

    Heel veel plezier in Griekenland! Corfu is niet verkeerd, mooi groen eiland. En als je nog tips wil hebben voor een heel mooi strandje hoor ik het wel ;)

  • 05 April 2012 - 06:17

    Anke:

    Haa Manon! Dit doet me denken aan mijn eigen blog van 4 jaar geleden waar jij een berichtje op achterliet, nu kan ik hetzelfde bij jou doen haha! Super gaaf wat je gaat doen! Ik wens je veel plezier en succes! Xx Anke

  • 05 April 2012 - 09:29

    Marij De Been:

    Zo zie je wat van de wereld,ik denk dat je niet naar buiten kunt in Athene anders kun je hier ook nog een stukje mee pikken.Ik ga je volgen lieverd x

  • 09 April 2012 - 15:01

    Erica:

    hey huni,

    natuurlijk ga ik je ook volgen!
    heel veel plezier daar, geniet ervan en ik ga je wel missen hoor!

    xxx

  • 14 April 2012 - 05:42

    Thea Van Aken:

    Hallo Manon,

    Veel reis plezier en ik ben heel er gbeneiuw naar je ervaringen.

    Thea

  • 17 April 2012 - 12:39

    Dick En Ria:

    Hartstikke leuk dat je ons nog even gedag kwam zeggen! We maken ons wel een beetje zorgen of het allemaal goed gekomen is met de koffers en de inhoud daarvan. 2 x 20 kg, je zal het maar over al die twee koffers moeten verdelen!! Heel veel succes en een goede reis gewenst vanuit een herfstachtig Roermond.
    Groetjes en tot begin november

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Werken in het buitenland !

Actief sinds 29 Maart 2012
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 19028

Voorgaande reizen:

19 April 2012 - 31 Oktober 2012

Voor Sudtours naar Corfu !

Landen bezocht: